Poszukujemy pracownika na stanowisko ANALITYKA AML
Miejsce wykonywania pracy:
Bank Spółdzielczy w Warce
Warka, ul. Warszawska 5
Główne zadania:
- realizacja obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML) oraz regulacji wewnętrznych, w szczególności:
– analiza transakcji klientów pod kątem prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu i dopasowania z listami sankcyjnymi,
– bieżący monitoring stosunków gospodarczych klientów,
– przygotowywanie zawiadomień do GIF o transakcjach klientów podejrzanych o pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu,
– wsparcie procesu obowiązkowego raportowania do GIF,
– udział w przygotowywaniu raportów z obszaru prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu,
- udział w projektach modyfikacji systemów wspomagających proces przeciwdziałania PPPiFT w zakresie tworzenia wymagań, prowadzenia testów i parametryzacji,
- doradztwo oraz rekomendacje dla jednostek organizacyjnych Banku
w zakresie AML, sankcji, określania beneficjenta rzeczywistego.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, (mile widziane wykształcenie kierunkowe : ekonomia, finanse, bankowość),
- znajomość zagadnień zwiazanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniem terroryzmu,
- doświadczenie pracy w banku,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność,
- dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań,
- wysoka etyka pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach umożliwiających podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- pakiet medyczny.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV + list motywacyjny) na adres:
Warunkiem rozpatrzenia aplikacji będzie umieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Warce z siedzibą w Warce, przy ul. Warszawskiej 5 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej Banku www.bswarka.pl
Jeżeli chce Pani /Pan , abyśmy zachowali Pani /Pana dane dla celów przyszłych rekrutacji, prosimy o dopisanie dodatkowo poniższej klauzuli:
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Warce. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Banku Spółdzielczym w Warce
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Warce z siedzibą w Warce (adres: ul. Warszawska 5, 05-660 Warka), zwana dalej Bankiem.
I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@bswarka.pl lub na adres Banku.
II.Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
-
-
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
-
III. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt II.
Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
IV.Okres przechowywania danych
-
-
- w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
- w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
-
V. Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.