Centrum Usług Internetowych to:
• możliwość dokonywania przelewów bez potrzeby przychodzenia do Banku
• uzyskanie aktualnych informacji o saldzie i obrotach na rachunku
• uzyskanie informacji o wysokości wolnych środków
• możliwość przeglądu lub wydruku listy operacji dokonywanych przez użytkownika
• możliwość przeglądu lub wydruku historii i salda rachunku za wybrany okres
• możliwość przeglądu lub wydruku historii i salda rachunku kredytowego za wybrany okres
• ławy dostęp do terminarza spłat rat kredytowych
Najczęściej zadawane pytania dot. Bankowości Internetowej:
W przypadku pierwszego logowania do systemu w polu Klucz podajemy TYLKO wskazanie tokena (6 cyfr na wyświetlaczu). W każdym innym przypadku kluczem jest wymyślone (podczas pierwszego logowania) hasło oraz aktualne wskazanie tokena, pisane „jednym ciągiem” bez odstępów (np. hasło123456).
Hasło nie może być krótsze od 4 i dłuższe od 8 znaków
Sprawdzić poprawność podawanych danych (Identyfikatora i hasła). Sprawdzić poprawność działania klawiatury (np. CapsLock, NumLock itp.). Zwrócić uwagę na występujące w identyfikatorze znaki, w szczególności na cyfrę zero oraz literę O (jeśli istnieją).
Należy przygotować swój Identyfikator, numer seryjny tokena, dowód osobisty i skontaktować się z Bankiem.
Numer seryjny tokena znajduje się na odwrocie urządzenia (zaczynający się od 2….)
Nie. Bank nie dopuszcza takiej formy komunikacji. Jednocześnie Bank nigdy nie wysyła do swoich Klientów e-mail dotyczących podania środków dostępu do konta.
Nie. Identyfikator pozostaje bez zmian.
Zalecaną przeglądarką jest MS Internet Explorer w wersji co najmniej 6.0. Przeglądarka musi obsługiwać protokół SSL oraz muszą być włączone wyskakujące okienka.
Należy przygotować swój Identyfikator, numer seryjny tokena (jeśli znamy), dowód osobisty i skontaktować się z Bankiem
Przelewy z przyszłą datą realizacji składane są w opcji „Zlecenia stałe”
Powtarzalność jest to parametr, który określa w zależności od wyboru (w dniach lub w miesiącach) „co ile” dane zlecenie będzie realizowane. Np. żeby założyć zlecenie, które ma się realizować, co miesiąc zaznaczamy „w miesiącach” a w polu „okres” podajemy wartość 1.
W opcji Historia rachunku, odnajdujemy interesujący nas przelew, klikamy na datę operacji danego przelewu. W tym miejscu jest możliwość wydrukowania.