Stanowisko ds. ryzyk i analiz bankowych
- udział w procesie zarządzania ryzykami w Banku, w tym: ryzykiem kredytowym, płynności, stopy procentowej, kapitałowym i operacyjnym, poprzez:
– identyfikację i ocenę istotności ryzyka,
– dokonywanie pomiaru i analiz z zakresu ryzyk występujących w działalności Banku,
– monitorowanie poziomu wykorzystanie przyjętych limitów,
- wdrażanie wytycznych i rekomendacji nadzorczych,
- sporządzanie sprawozdań i raportów z zakresu podległych ryzyk na potrzeby organów zarządczych,
- opracowywanie i wdrażanie regulacji dotyczących zarządzania podległymi ryzykami,
- współpraca w sporządzaniu sprawozdawczości bankowej,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w zakresie procesu zarządzania ryzykiem Banku.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse
lub rachunkowość - 2-letnie doświadczenie w pracy w banku, najlepiej na podobnym stanowisku
- zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,
- bardzo dobra znajomość MS Office (EXEL w stopniu zaawansowanym), mile widziana znajomość innych programów i aplikacji wspomagających
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy i budowania dobrych relacji w zespole
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia zawodowego
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach
- pakiet medyczny
CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane , a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy
o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Warce
z siedzibą w Warce, przy ul. Warszawskiej 5 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”.