Stanowisko ds. finansowo-księgowych

  • kompleksowa obsługa czynności związanych z gospodarką własną Banku , zgodnie
    z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
  • dokonywanie rozliczeń finansowych prowadzonej działalności inwestycyjno-remontowej,
  • dekretacja i księgowanie faktur kosztowych, kontrola pod względem merytoryczno-rachunkowym dokumentów księgowych,
  • prowadzenie ewidencji rachunków i kont bankowych (otwieranie i definiowanie zgodnie z obowiązującym planem kont),
  • uzgadnianie sald kont oraz rozrachunków,
  • sporządzanie inwentarzy i załączników do rocznego sprawozdania finansowego,
  • sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej .

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse
    lub rachunkowość,
  • 2-letnie doświadczenie w pracy w banku, najlepiej na podobnym stanowisku,
  • zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (EXEL w stopniu zaawansowanym), mile widziana znajomość innych programów i aplikacji wspomagających,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy i budowania dobrych relacji w zespole.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia zawodowego,
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
  • pakiet medyczny.

CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane , a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy
o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Warce
z siedzibą w Warce, przy ul. Warszawskiej 5 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”.