Stanowisko ds. finansowo-księgowych
- kompleksowa obsługa czynności związanych z gospodarką własną Banku , zgodnie
z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, - dokonywanie rozliczeń finansowych prowadzonej działalności inwestycyjno-remontowej,
- dekretacja i księgowanie faktur kosztowych, kontrola pod względem merytoryczno-rachunkowym dokumentów księgowych,
- prowadzenie ewidencji rachunków i kont bankowych (otwieranie i definiowanie zgodnie z obowiązującym planem kont),
- uzgadnianie sald kont oraz rozrachunków,
- sporządzanie inwentarzy i załączników do rocznego sprawozdania finansowego,
- sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej .
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse
lub rachunkowość, - 2-letnie doświadczenie w pracy w banku, najlepiej na podobnym stanowisku,
- zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,
- bardzo dobra znajomość MS Office (EXEL w stopniu zaawansowanym), mile widziana znajomość innych programów i aplikacji wspomagających,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy i budowania dobrych relacji w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia zawodowego,
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
- pakiet medyczny.
CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane , a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy
o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Spółdzielczy w Warce
z siedzibą w Warce, przy ul. Warszawskiej 5 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”.