Usługi elektroniczne

Jeśli posiadają Państwo w Banku Spółdzielczym w Warce rachunek ROR lub rachunek bieżący ta oferta jest właśnie dla Państwa.

  • Usługa E-Bank to nowoczesny system bankowości elektronicznej, umożliwiający klientowi szybki dostęp do konta za pomocą kanału WWW, dostęp chroniony zabezpieczeniami o wysokim standardzie.
  • Bankowość elektroniczna skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych
  • Usługa E-Bank realizowana jest przy pomocy Centrum Usług Internetowych

Informacje

  • możliwość dokonywania przelewów bez potrzeby przychodzenia do Banku
  • uzyskanie aktualnych informacji o saldzie i obrotach na rachunku
  • uzyskanie informacji o wysokości wolnych środków
  • możliwość przeglądu lub wydruku listy operacji dokonywanych przez użytkownika
  • możliwość przeglądu lub wydruku historii i salda rachunku za wybrany okres
  • możliwość przeglądu lub wydruku historii i salda rachunku kredytowego za wybrany okres
  • ławy dostęp do terminarza spłat rat kredytowych

Pytania i odpowiedzi

W przypadku pierwszego logowania do systemu w polu Klucz podajemy TYLKO wskazanie tokena (6 cyfr na wyświetlaczu). W każdym innym przypadku kluczem jest wymyślone (podczas pierwszego logowania) hasło oraz aktualne wskazanie tokena, pisane „jednym ciągiem” bez odstępów (np. hasło123456).

Hasło nie może być krótsze od 4 i dłuższe od 8 znaków

Sprawdzić poprawność podawanych danych (Identyfikatora i hasła). Sprawdzić poprawność działania klawiatury (np. CapsLock, NumLock itp.). Zwrócić uwagę na występujące w identyfikatorze znaki, w szczególności na cyfrę zero oraz literę O (jeśli istnieją).

Należy przygotować swój Identyfikator, numer seryjny tokena, dowód osobisty i skontaktować się z Bankiem.

Numer seryjny tokena znajduje się na odwrocie urządzenia (zaczynający się od 2….)

Nie. Bank nie dopuszcza takiej formy komunikacji. Jednocześnie Bank nigdy nie wysyła do swoich Klientów e-mail dotyczących podania środków dostępu do konta.

Nie. Identyfikator pozostaje bez zmian.

Zalecaną przeglądarką jest MS Internet Explorer w wersji co najmniej 6.0. Przeglądarka musi obsługiwać protokół SSL oraz muszą być włączone wyskakujące okienka.

Należy przygotować swój Identyfikator, numer seryjny tokena (jeśli znamy), dowód osobisty i skontaktować się z Bankiem

Przelewy z przyszłą datą realizacji składane są w opcji „Zlecenia stałe”

Powtarzalność jest to parametr, który określa w zależności od wyboru (w dniach lub w miesiącach) „co ile” dane zlecenie będzie realizowane. Np. żeby założyć zlecenie, które ma się realizować, co miesiąc zaznaczamy „w miesiącach” a w polu „okres” podajemy wartość 1.

W opcji Historia rachunku, odnajdujemy interesujący nas przelew, klikamy na datę operacji danego przelewu. W tym miejscu jest możliwość wydrukowania.