Bankowość mobilna

Czym jest nowa bankowość?

W nowej bankowości mobilnej będziecie Państwo mieli dostęp do swoich rachunków na wszystkich możliwych urządzeniach, zarówno poprzez komputer jak i smartfon, czy tablet (niezależnie od producenta i wersji systemu operacyjnego).
System automatycznie dostosowuje swój wygląd i funkcjonalności do urządzenia, z którego korzystacie w danym momencie. To Państwo wybieracie z „butiku” te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w Wasze potrzeby i preferencje, dotyczące produktów i usług, z których korzystacie.

Macie Państwo pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu i sposobu nim zarządzania. W zależności od potrzeb, bez ograniczeń możecie dodawać i usuwać miniaplikacje, zmieniać ich rozmiar i ułożenie na pulpicie.

Jak to działa?

Zachęcamy do zapoznania się z przygotowanymi dla Państwa filmami instruktażowymi z obsługi poszczególnych aplikacji.
Ułatwią one Państwu zorientowanie się w prostych mechanizmach zarządzania widokami swojego pulpitu.

Rachunki


Umożliwia przeglądanie listy rachunków bieżących Klienta. Wgląd w rachunki pozwala zapoznać się m.in. z nazwą produktu, numerem rachunku i stanem finansowym. Miniaplikacja umożliwia zlecenie przelewu z wybranego rachunku (przejście do funkcjonalności miniaplikacji Płatności). Klient Banku ma możliwość przeglądania historii operacji wykonanych na rachunku bieżącym. Informacje zawierają m.in. datę zaksięgowania transakcji, kwotę (w walucie rachunku) i opis. Miniaplikacja umożliwia filtrowanie listy i wyszukiwanie operacji według zadanych kryteriów.

Przelewy


Szybkie i wygodne zlecanie dowolnych rodzajów przelewów: między własnymi rachunkami, krajowych zwykłych, specjalnych (ZUS, US). Wygodne zarządzanie własnym katalogiem szablonów przelewów, które często są wykonywane. Pełna obsługa przelewów cyklicznych. Inteligentna pomoc w definiowaniu szablonów płatności i przelewów cyklicznych – system automatycznie proponuje założenie zlecenia stałego lub utworzenie szablonu.

Kredyty


Przeglądanie dowolnych trwających rachunków kredytowych i pożyczek. Dostęp do harmonogramów spłat. Możliwość spłaty rat kredytu i/lub spłaty karty.

Terminarz


Terminarz to jedna z najbardziej przydatnych aplikacji dla każdego użytkownika bankowości. Możliwość definiowana własnych wydarzeń oraz automatycznie generowane przez system wydarzenia związane z prowadzeniem rachunku, pozwalają sprawnie zarządzać własnymi środkami.

Butik


Nieograniczone obszary działania miniaplikacji. Użytkownik sam wybiera z butiku te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje. Bank dostosowuje wygląd i rodzaje miniaplikacji do profili klientów. W każdym momencie, zarówno Bank, jak i użytkownik mają pełną kontrolę nad swoją bankowością.

Doładowania


Prosta i intuicyjna funkcjonalność doładowania swojego telefonu z poziomu bankowości internetowej zapewnia użytkownikowi możliwość wyświetlenia historii wykonanych doładowań wraz z dostępem do ich szczegółowych danych. Umożliwia szybkie doładowanie telefonu z wykorzystaniem zaufanego szablonu.

Koszyk przelewów


Miniaplikacja „Koszyk przelewów” umożliwia przeglądanie oraz obsługę zleceń, które wymagają autoryzacji. Obsługa zleceń w Koszyku jest niezależna od daty, jak i typu przelewu. Obejmuje zbiorczą akceptację, ale również edycje lub usuwanie zleceń.

Przepływy


Miniaplikacja „Przepływy” to czytelna i przejrzysta analiza dochodów i wydatków na rachunkach. Umożliwia przeglądanie informacji na temat miesięcznego bilansu przepływów środków na rachunkach.

Co zyskujesz ?

Nieograniczone możliwości udostępniania produktów i usług bankowych jednocześnie w kanale internetowym i mobilnym.
Wszelkie funkcje bankowe takie jak przegląd rachunków, obsługa przelewów, zarządzanie finansami, itd., mogą być aranżowane w formie miniaplikacji na dowolną ilość sposobów i udostępniane równolegle poszczególnym segmentom klientów, uwzględniając ich preferencje i specyfikę każdego z nich oddzielnie.

KONTROLA NAD WYDATKAMI

Chcesz mieć kontrolę nad swoimi wydatkami – w Butiku swojego konta znajdziesz miniapkę „Przepływy” i „Terminarz” – to naprawdę coś dla Ciebie. Możesz sprawnie zarządzać swoim czasem i pieniędzmi, dzięki ustalonym wcześniej terminom, a wszystkie przepływy na koncie są prezentowane w przyjaznej formie.

SZYBKI DOSTĘP

Z jakich funkcji bankowości internetowej korzystasz najczęściej? Personalizując swoje konto w naszym systemie bankowości online, możesz ułożyć na ekranie najpotrzebniejsze widoki i wyświetlać je w kolejności, która najbardziej Ci pasuje. Dokładnie to samo zobaczysz na każdym używanym mobilnym urządzeniu!

SPRAWDZANIE STANU KONTA

Chcesz mieć łatwą kontrolę nad swoim budżetem? Przenieś informacje o finansach osobistych w wygodne położenie, a przejrzysty interface pomoże Ci szybko sprawdzić stan Twojego konta. Zawsze będziesz widział te same informacje, niezależnie czy użyjesz laptopa czy telefonu.

SMARTBANKOWOŚĆ

Smartbankowość, czyli Bank dokładnie taki, jaki sam zbudujesz w Twoim smartfonie, tablecie, komputerze, telewizorze… po prostu jak chcesz. Widżety i miniapki zawsze pod ręką w Twoim butiku, z którego bierzesz kiedy chcesz!

Bezpieczeństwo

POZNAJ ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ.
ZAWSZE KIERUJ SIĘ ZASADĄ OGRANICZONEGO ZAUFANIA I UNIKAJ TYCH ZAGROŻEŃ, KTÓRYCH TYLKO TY MOŻESZ UNIKNĄĆ.

ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA

  • Unikaj korzystania z nieznanych komputerów,
  • Pamiętaj o zabezpieczeniach antywirusowych swojego komputera,
  • Pamiętaj o instalacji rekomendowanych przez dostawców aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa dla systemu operacyjnego oraz innego oprogramowania, zwłaszcza przeglądarki internetowej,
  • Wpisuj ręcznie adres https://bswarka.com.pl do paska adresowego przeglądarki,
  • Nie lekceważ komunikatów systemów zabezpieczających komputer o zaistniałych zagrożeniach.

Filtrowanie IP

Filtrowanie dostępu do naszego rachunku z wykorzystaniem adresacji IP oraz danych geolokalizacyjnych. Użytkownik bankowości internetowej ma możliwość określenia adresu IP oraz lokalizacji, z których możliwy będzie dostęp do konta. W przypadku braku aktywnej konfiguracji dostęp możliwy jest z każdego miejsca. Istnieje także możliwość określenia wielu lokalizacji, z których taki dostęp będzie możliwy.

Pytania i odpowiedzi

Jeśli posiadasz już dostęp do bankowości internetowej w naszym Banku, to wystarczy, że zalogujesz się do nowego serwisu dostępnego pod adresem https://bswarka24.pl. Jeśli nie posiadasz jeszcze dostępu do bankowości internetowej to udaj się do doradcy w wybranej przez Ciebie Placówce Banku, aby aktywować usługę.

Bezpieczeństwo korzystania z serwisu bankowości elektronicznej jest zależne od zabezpieczeń po stronie Banku i zabezpieczeń po stronie klienta. Zabezpieczenia po stronie Banku spełniają wysokie standardy, są cyklicznie testowane i audytowane, więc korzystanie z systemu bankowości internetowej jest bezpieczne. Bezpieczeństwo korzystania z serwisu w dużej jednak mierze zależy od poziomu świadomości jego użytkowników, a przestępcy doskonale wiedzą, że to właśnie zabezpieczenia po stronie Klienta są najsłabszym ogniwem i dlatego ich działania są ukierunkowane w ten najsłabszy punkt. Aby dowiedzieć się więcej o zasadach bezpieczeństwa zapraszamy do zapoznania się z materiałem.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do logowania do bankowości internetowej to musisz udać się do Banku lub zadzwonić pod numer telefonu 48 667 23 11 w godzinach pracy Banku z prośbą o restart hasła.

Zgłoś się do placówki Banku w celu odzyskania Identyfikatora.

Aby uzyskać pomoc skontaktuj się z obsługą Klienta pod numerem telefonu 48 667 23 11 w godzinach pracy Banku, a pracownicy udzielą Ci pomocy w zalogowaniu do systemu.

Nie. System służy do obsługi produktów i usług zarówno dla Klientów Indywidualnych jak i Klientów Małych Przedsiębiorstw oraz Rolników. Jedynie obsługa klientów korporacyjnych odbywa się w innym systemie bankowości elektronicznej.

Przelewy lub operacje autoryzowane są za pomocą urządzenia Token RSA.

Aby korzystać z bankowości internetowej należy posiadać minimum następujące przeglądarki:

  • Chrome 30.x, 40.x (Windows)
  • Firefox 36.x (Windows)
  • IE 11.x (Windows)
  • Safari 7.x (iOS)

Nowa wersja system bankowości internetowej została stworzona w technologii RWD (Responsive Web Design), zatem jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlany np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów. Korzystać zatem można z systemu zarówno na komputerach, laptopach jak i na większości smartfonów czy tabletów posiadających przeglądarkę internetową.

Tak, istnieje taka możliwość. Aby aktywować usługę SMS, zgłoś się do Doradcy Klienta w wybranej przez Ciebie Placówce Banku.

Klienci Banku mają bezpłatny dostęp do bankowości elektronicznej.

Na dzień dzisiejszy nie istnieje możliwość wysyłania wiadomości do Banku oraz otrzymywania odpowiedzi. Bank zamierza wprowadzić taką możliwość.

Tak, limit ten ustalany jest przez Posiadacza rachunku przy zawieraniu umowy Usług Bankowości Elektronicznej.

Po zleceniu przelewu z przyszłą datą realizacji trafia on do zakładki „przelewy” – tam możesz przelew anulować

Aby zrezygnować z bankowości internetowej musisz udać się do wybranej przez Ciebie Placówki Bankowej.

Nie ma takiej możliwości, bankowość internetowa może być jedynie zablokowana w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa dostępu do systemu np. posiadania danych do logowania przez os. trzecie.

Najlepiej skontaktować się z obsługą Klienta pod numerem, 48 667 23 11 w godzinach pracy Banku. Pracownik Banku zablokuje dostęp do bankowości internetowej.

Dotychczasowy system nie do końca spełniał wymagania Klientów. Nowy system jest dostosowany do działania na wielu urządzeniach o różnych rozdzielczościach, dodatkowo jest wydajniejszy i posiada więcej funkcjonalności. Jest po prostu bardziej nowoczesny.

Dotychczasowy system oparty był o starszą technologię i wyświetlał się jedynie w klasyczny sposób, nowa wersja oparta jest o technologie RWD (Responsive Web Design), zatem jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna urządzenia, z którego korzysta jej Użytkownik. Zmiana technologii pozwala na korzystanie z systemu nie tylko na komputerze czy laptopie, ale również na tablecie i smartfonie. Nowa wersja to także nowy wygląd oraz możliwość dostosowania systemu do swoich potrzeb poprzez dostępne w nim widżety.

W nowym serwisie wszystkie funkcjonalności znalazły się w nowej wersji systemu, która dodatkowo została rozszerzona o nowe funkcjonalności.

Nowy System Bankowości Internetowej funkcjonuje w technologii RWD zatem można z niego korzystać także na przeglądarce w telefonie.

Docelowo obecna wersja systemu zostanie wyłączona w maju 2018 roku. Do tego czasu Klienci będą mogli korzystać zarówno z nowej jak i starej wersji serwisu. Bank będzie podawał szczegółowe informacje odnośnie konkretnej daty wyłączenia starego systemu.

Aby korzystać z Systemu Bankowości Internetowej należy posiadać aktualną wersję przeglądarki internetowej – minimalne wersje:

  • Chrome 30.x, 40.x (Windows)
  • Firefox 36.x (Windows)
  • IE 11.x (Windows)
  • Safari 7.x (iOS)
    Zaś w przypadku platform mobilnych (tablet, mobile):
  • Chrome 30.x, 40.x (Android)
  • WebKit Mobile 7.x, 8.x (Android)
  • Safari 7.x, 8.x (iOS)
  • IEMobile 10.x, 11.x (Windows Phone)
    W przeglądarce powinna być włączona obsługa Javascript oraz plików cookies
    W przypadku autoryzacji SMS do korzystania z systemu konieczne jest posiadanie urządzenia umożliwiającego odbieranie wiadomości SMS z krajowym numerem telefonu komórkowego (z prefiksem +48),
    Stabilne łącze internetowe

Tak. Zmiana na nowy serwis spowoduje, że będą widoczne produkty indywidualne i firmowe, jak było to dotychczas z podziałem na konteksty.

Pobierz przewodnik użytkownika